^^

Hej :D

Igår hann  jag inte meh o blogga :/

Men då kan jag berätta det idah ist .:D

Onsdag: Igår var man iskolan en vanlig dag. Sen vid 6 åkte man t Rackstaa backen var lite hej o hå.Åkte även Snowboard :)
Idah: Idag har man haft friluftsdag :D Var israckstaa meh Erika, Joline o Amanda :)

Först åkte jag o Joline då åkte Erika o Amanda Pulka^^ Sen åkte Amanda o Joline. Då åkte jag o Eriika Pulka :D
Sist ökte jag o Amanda o Erika o Joline åkte Pulka :D

Lärde även Amanda o åka Snowboard så hon inte åkte baklänges:)Tyckte jag lyckade otroligt bra :')Lärde mejj själv och svänga i nästan hela backen.Även lite i Brantén :D känner mejj Duktig ;)

Två underbara,roliga dagar i rackstaa :D



//Wilma ♥





Kommentarer
Postat av: erika din melon<3

<3333333333333333333333333333333

2011-02-10 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0