Bloggpaus !

Hej, jag har haft en låååååååååååååååååång bloggpaus, men nu är jag till baka på bena o redo för ett nytt tag :)♥
Ja, nu är det looooov, fast det är snart slut redan torsdag herregud vad tiden går fort, Idag runt 5 blir det och åka till säälen kanske, :D men Hanna, bloggen länkar jag seen, jag kommer o ha med datorn men jag vet inte om det är internet där borta :o men det märker ni väl . Jag kommer iaf ta bilder. hahha, och du lovsr jag o inte lura er, är otrolig på att glömma saker, o sånt, men jag hade faktist för roligt när jag var i Kläppen o Trysil o din gångerna, men min veckan kan jag börja o prata om. Imåndags så gjorde jag inget roligt. inte i tisdags heller. Men igår var jag med Micha o Rebecca . Också hade jag fotbolls träning :D Kulkul. Också efter hade jag 1 timme på mejj o göra mejj iordning till discot på Rajjens . Inte alls så kul som det är på Kyrkeby discona. För det är inte lika många folk på Rajjens :/
Sitter oxå och väntar på min kamera jag beställde i tisdags :)♥ Hoppas den kommer iiiiiiddaaaggg :D

Aja, Kanske kommer ett inlägg snart igen . !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0